badge badge

Svi OLILAB proizvodi se mogu kupiti u ljekarnama.

Rast prodaje biljne kozmetike

Rast prodaje biljne kozmetike - Olilab

Prema novim izvještajima, potražnja za biljnom kozmetikom se značajno povećala u odnosu na sintetičku kozmetiku zahvaljujući njenoj popularnosti kod kupaca i korisnika.

 

Biljnim kozmetičkim proizvodima za njegu lica, kose i šminkanje raste prodaja zbog pojačane svijesti kupaca o štetnim kemikalijama koje se dodaju u sintetičke proizvode. Najveći broj novih proizvoda dolazi iz Europe i Sjeverne Amerike na temelju znanstvenih istraživanja proizvoda za sunčanje te njegu kože. Procjenjuje se brojka od 600 biljnih proizvoda na sjevernoameričkom tržištu.

Takvi proizvodi se obično nalaze na izdvojenim policama u trgovinama, ali se također mogu naručiti i preko internet prodaje što značajno utječe na pristupačnost proizvoda potencijalnim kupcima. U narednih 5-6 godina se očekuje nastavak ovog trenda prodaje.

Veliki doprinos rastu prodaje dolazi i od zakonskih akti koji propisuju obavezu stavljanja sastava proizvoda na pakiranja. Veća informiranost potiče kupce na pažljiviji odabir kozmetike.

Biljna kozmetika – definicija

Biljni kozmetički proizvodi su proizvodi koji posjeduju poželjnu fiziološku aktivnost kao što je zaglađivanje kože te ojačavajuća i njegujuća svojstva zahvaljujući biljnoj aktivnoj tvari. Svoje postojanje vuku još iz davnina, a najveći broj takvih sastojaka je otkriven u indijskoj kulturi gdje su žene biljne formule upotrebljavale za njegovanje kože i održavanje ljepote.

Neki od poznatih biljnih sastojaka za određeni tip kože:

Biljni-sastojci-tablica

 

Izvor: Naslovna slika https://pixabay.com/photos/natural-cosmetics-cosmetics-flowers-3397277/, autor Monfocus, preuzeto 16.01.2020.

 

Ne preuzimamo nikakvu odgovornost o tome na koji ćete način vi koristiti informacije o proizvodima i zdravstvenim poremećajima (bolestima). Opisi proizvoda nisu medicinski savjeti kao ni savjeti za postavljanje dijagnoze ili terapije vaših problema te ne mogu biti zamjena za stručnost i znanje farmaceuta i liječnika. Za određene (pojedinačne) rezultate djelovanja proizvoda nije moguće jamčiti i rezultati se mogu razlikovati među korisnicima. Publikacije i sadržaj koji se nalazi na stranicama ili bilo koji njihov dio ne može se smatrati dovoljnim temeljem za donošenje medicinskih, osobnih, financijskih ili poslovnih odluka. OLILAB d.o.o. ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su različitosti stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju.

Podijelite vaše iskustvo