badge badge

Svi OLILAB proizvodi se mogu kupiti u ljekarnama.

content_id == 623):?>

Rast prodaje biljne kozmetike

Rast prodaje biljne kozmetike - Olilab

Prema novim izvještajima, potražnja za biljnom kozmetikom se značajno povećala u odnosu na sintetičku kozmetiku zahvaljujući njenoj popularnosti kod kupaca i korisnika.

 

Biljnim kozmetičkim proizvodima za njegu lica, kose i šminkanje raste prodaja zbog pojačane svijesti kupaca o štetnim kemikalijama koje se dodaju u sintetičke proizvode. Najveći broj novih proizvoda dolazi iz Europe i Sjeverne Amerike na temelju znanstvenih istraživanja proizvoda za sunčanje te njegu kože. Procjenjuje se brojka od 600 biljnih proizvoda na sjevernoameričkom tržištu.

Takvi proizvodi se obično nalaze na izdvojenim policama u trgovinama, ali se također mogu naručiti i preko internet prodaje što značajno utječe na pristupačnost proizvoda potencijalnim kupcima. U narednih 5-6 godina se očekuje nastavak ovog trenda prodaje.

Veliki doprinos rastu prodaje dolazi i od zakonskih akti koji propisuju obavezu stavljanja sastava proizvoda na pakiranja. Veća informiranost potiče kupce na pažljiviji odabir kozmetike.

Biljna kozmetika – definicija

Biljni kozmetički proizvodi su proizvodi koji posjeduju poželjnu fiziološku aktivnost kao što je zaglađivanje kože te ojačavajuća i njegujuća svojstva zahvaljujući biljnoj aktivnoj tvari. Svoje postojanje vuku još iz davnina, a najveći broj takvih sastojaka je otkriven u indijskoj kulturi gdje su žene biljne formule upotrebljavale za njegovanje kože i održavanje ljepote.

Neki od poznatih biljnih sastojaka za određeni tip kože:

Biljni-sastojci-tablica

 

Izvor: Naslovna slika https://pixabay.com/photos/natural-cosmetics-cosmetics-flowers-3397277/, autor Monfocus, preuzeto 16.01.2020.

 

Podijelite vaše iskustvo




session->userdata('language') == 'ENG'):?>