if (@$ograph_tags): ?> endif; ?>
Svi OLILAB proizvodi se mogu kupiti u ljekarnama.
Prema novim izvještajima, potražnja za biljnom kozmetikom se značajno povećala u odnosu na sintetičku kozmetiku zahvaljujući njenoj popularnosti kod kupaca i korisnika.
Biljnim kozmetičkim proizvodima za njegu lica, kose i šminkanje raste prodaja zbog pojačane svijesti kupaca o štetnim kemikalijama koje se dodaju u sintetičke proizvode. Najveći broj novih proizvoda dolazi iz Europe i Sjeverne Amerike na temelju znanstvenih istraživanja proizvoda za sunčanje te njegu kože. Procjenjuje se brojka od 600 biljnih proizvoda na sjevernoameričkom tržištu.
Takvi proizvodi se obično nalaze na izdvojenim policama u trgovinama, ali se također mogu naručiti i preko internet prodaje što značajno utječe na pristupačnost proizvoda potencijalnim kupcima. U narednih 5-6 godina se očekuje nastavak ovog trenda prodaje.
Veliki doprinos rastu prodaje dolazi i od zakonskih akti koji propisuju obavezu stavljanja sastava proizvoda na pakiranja. Veća informiranost potiče kupce na pažljiviji odabir kozmetike.
Biljni kozmetički proizvodi su proizvodi koji posjeduju poželjnu fiziološku aktivnost kao što je zaglađivanje kože te ojačavajuća i njegujuća svojstva zahvaljujući biljnoj aktivnoj tvari. Svoje postojanje vuku još iz davnina, a najveći broj takvih sastojaka je otkriven u indijskoj kulturi gdje su žene biljne formule upotrebljavale za njegovanje kože i održavanje ljepote.

Izvor: Naslovna slika https://pixabay.com/photos/natural-cosmetics-cosmetics-flowers-3397277/, autor Monfocus, preuzeto 16.01.2020.
require_once(APPPATH . 'views/includes/iskustva.php') ?>